Clothes Can’t Talk, Can They? // Once an Elektrana Girl, Always an Elektrana Girl

Mislim da je krajnje vreme da se oda počast godini 2010-oj, vremenu kad smo Marko i ja (i ostatak Elektrane) bili u euforiji u drugom redu na koncertu ruskih sintpop ikona Tesla Boy. Neonska svetla krasila su Elektrana stejdž a boje naših autfita pratile su temu. Elektrane nažalost više nema, a nema u istim gradovima i državama ni ekipe, ali naše uspomene na momenat kad smo se kasnije te večeri upoznali sa članovima benda i totalno fangirl-ovali, na njihovo ogromno iznenađenje, i dalje živi. Bilo je tu naravno nekih momenata tih i jos dve naredne Exit godine koje ćemo ostaviti cenzurisane da bismo zaštitili čast i ugled učesnika, ali verujte mi na reč, those were the days of our lives. Jedne godine me je čak Milica naterala da obučem nešto što na sebe nikad ne bih stavila u pravom životu a to su metalik srebrne helanke i crni korset – ali Elektrana devojke su bile posvećene promotivnom stripu, tako da je svako dao svoj doprinos. Peđa je bojio i rezao robote, Milica je radila kostime, Deja se mučio sa neposlušnim modelima i svetlom, but all was good and kitchy in the end. Ove godine na Exit dolaze Years&Years, i da je sve pravedno u svetu oni bi nastupali na Elektrani a mi bismo opet jurili u bekstejdž iste dok nas Peđa ne bi isterao jer prestravljujemo nastupače. Ja neću biti na tom koncertu jer sam vrlo pogodno odlučila da se udam noć nakon istog, ali to nije razlog da ne kanališem svoju nekadašnju Elektrana girl, tako da ovaj autfit ide svim malim neonskim hipsterima sa festivalski obaveznim šljokicama, jarkim bojama i košuljama zakopčanim do grla.

Processed with VSCO with hb1 preset

Priča o jakni je priča o mojoj učogornosti, a to je reč koju će Novi Pazar da razume. Ja sam vodila računa o jednoj predivnoj bebi, i kolko god on bio moj sestrić i ja ga volim najviše na svetu, mislila sam da zaslužujem da se počastim za sav ipresivan rad koji obavljam i želela sam tu jaknu ugledanu u izlogu Zare. Uđem ja unutra sa novčanikom već izvađenim iz torbe i kažem šta hoću a prodavac me bledo gleda i kaže: „Pa mi to nemamo“. Izvedem ja njega napolje, pokažem mu jaknu a on meni kaže da je to samo za izlog i da je nemaju u prodaji. OH NO YOU DIDN’T. Mislim da je to prvi put da sam izgovorila frazu: „Želela bih da razgovaram sa menadžerom radnje.“ Priznajem, menadžerka je bila jako fina i objasnila da jakna mora da ostane u izlogu dok se svi izlozi ne promene ali da mi može javiti kada se to desi. Gledala sam je budnim okom da li zaista zapisuje moj broj telefona, i kada je poziv nakon deset dana stigao rekla sam samo: „Stižem za deset minuta.“ Mislim da je ovo prvi put da sam pokazala ikakve znake strpljenja, ali ovaj događaj takođe pokazuje da ja uvek moram da dođem do onog što sam naumila.

Processed with VSCO with hb1 preset

Košulja kao što se iz uvoda da pretpostaviti je omaž neonskim danima. Nekad davno kad smo bili mladi hipsteri voleli smo da idemo na Najlon pijacu i tražimo skrivena blaga. Tu sam našla haljinu iste ove boje ali kroja koji je bio malo više Audrey Hepburn nego sadašnja Ogi iz Years&Years. Platila sam je ravno 50 dinara, odnosno Dženana je platila jer ja kao po običaju nikad nisam imala para jer nisam baš ekonomična osoba koja razmišlja za ceo mesec. Sedam godina kasnije, ta haljina je još tu, nakon mnogo žurki, dejtova i kolegijuma u NVS-u kojih je bila deo, ali kako se donji šav već treći put raspara, mislim da je bilo vreme da je nešto zameni. Ova košulja naravno koštala je mnogo više, ali nema veze voleću je uprkos tome, posebno zato što me podseća na staru a i na sva ta jarko-pink vremena minijaturnih stanova i velikog društva. Tehnički se na etiketi vodi kao haljina, ali who are we kidding, ovo ne bi preživelo novosadski vetar a ni novopazarske poglede, tako da ću ipak da igram bezbedno i sparim je sa ovim super helankama koje sam iskreno samo zbog nje kupila. To je taj začarani krug konzumerizma gde jedna kupovina uvek povlači drugu, ali that is just the way the cookie crumbles.

Processed with VSCO with hb1 presetProcessed with VSCO with hb1 preset

Izbor torbe nije nikakvo iznenađenje za sve koji me poznaju, ja da mogu išla bih kompletno obavijena tufnama i imam od svakog odevnog predmeta bar jednu stvar na tufne, uključujući i cipele tako da ne moramo dalje pričati o tome.

Addidas patike su bile poklon od vJerenika za prošli rođendan i označile su početak moje afere sa Addidas brendom, i u ovo ime izvinjavam se svojoj prvoj Converse ljubavi, videćemo se uskoro u metalik zelenom svetu, merkam vas merkam.

Processed with VSCO with hb1 preset

Svi koji idete da gledate Years&Years, ne zaboravite kolko vam je mala Kadajra kačila njihove spotove na tajmlajn fejsbuka pod pretnjom da će vas spamovati dok svi ne pokleknete. I ako budete imali sreće da ih upoznate recite im da ih volim. Ja ću za to vreme da isprobavam svoju venčanicu pa će to valjda da mi ublaži bol i nostalgiju za slavnim danima festivala.

Processed with VSCO with hb1 presetProcessed with VSCO with hb2 preset

https://www.zara.com/rs/en/woman/dresses/dress-with-vents-c358003p4401016.html

 

bcxcxjhksjk

Leave a Reply

