Make Me Up Before You Go Go // Let’s Talk About Clay Baby

Što bi rekla Brena kraljica, „Evo zima će“. Zima je već čini mi se predugo tu, a pošto ne postoji mnogo toga što mogu da uradim po pitanju kontrolisanja vremenskih uslova svojim umom (probala sam ne ide), morala sam da nađem nove načine da sebi popravim raspoloženje i ispunim vreme. To naravno uključuje kompulsivnu kupovinu i čitanje knjiga, jednako kompulsivnu kupovinu torbi (mislim da već imam ozbiljan problem sa tim), kao, pogodili ste kompulsivnu kupovinu kozmetičkih proizvoda. Što nas dovodi do teme de jour – glinene maske od brenda Loreal.

Videla sam da su na popustu i opijena istim pokupila sve tri kao da će neko da se prikrade iza rafa i otme mi ih iz ruke i otišla na kasu. Ovu impulsivnu kupovinu opravdala sam sebi tako što sam rekla da kao što kući treba povremena generalka, (ili u filozofiji moje mame svakog meseca), i licu treba povremeno maskiranje da se iščisti od prljavštine, toksina, šminke, duhova, one glupe stvari koju sam rekla pred nepoznatim ljudima prošle godine, svhvate već. E sad, pošto sam štreber kakav jesam, nakon što me je nekoliko ljudi pitalo šta mislim o njima i kakav uticaj svaka od ovih maski ima, kao i za kakav tip lica je svaka od njih najpogodnija, malo sam kopala i istrživala. Kako u svetu vlada opšta pomama za kozmetičkim proizvodima koji uključuju glinu, naišla sam na gomilu informacija, te hajde da počnemo.

16763675_10211546054064178_1636820649_o

Prema mojim izvorima, zelena ili drugačije poznata betonite glina sadrži visok nivo minerala što je čini glinom sa najvećom moći upijanja. To znači da je najpogodnija za ljude sa masnom ili kombinovanom kožom koji vode mučnu, i kao što se nekad čini mučnu borbu protiv mitisera i bubuljica. Ono što ova maska obećava jeste dubinsko čišćenje lica i otčeplivanje pora. Kako ja nemam nekih preteranih problema sa ovim napastima, ne znam da li će da ima taj čudotvorni efekat na one koji imaju taj problem. Ono što jesam primetila jeste da osećam da mi je lice dobro očišćeno posle nanošenja ove maske, a pošto sadrži i eukaliptus pruža baš moćan osećaj svežine, tako da ću nastaviti da je koristim i kupujem i dalje.

16763589_10211546053784171_901109415_o

Ako je verovati mojim brojnim tabovima na datu temu, crvena glina je najpogodnija za ljude sa normalnom kožom lica jer je u suštini najblaža od svih glina, što je očekivano s obzirom na to da je njena moć upijanja umerena. To je dobra vest i za ljude sa osetljivom kožom jer je ova glina najnežnija od svih. E sad, kako i normalnoj koži treba ljubavi, ova maska sadrži nežne granulice koje lepo i nimalo agresivno rade posao skidanja mrtvih ćelija. Nekim ljudima koje znam ostavila je taj neki „bla“ utisak, kao da u susštini ništa ne radi, ali verujem da ipak pomaže, ali zbog svog blagog delovanja ljudi nemaju taj osećaj agresivne pročišćenosti.

16731381_10211546053224157_1648359281_o

Najbolje sam ostavila za kraj, a to je crna maska. Nažalost, ni na kutiji ni uz pomoć gugla nisam uspela da otkrijem koja glina je sastavni deo crne Glow maske, a po boji nisam uspela da prokljuvim s obzirom da je ugalj (drugi sastojak) u potpunosti izdominirao i obojio masku. Ipak, ova maska se meni lično pokazala kao najmoćnija. Ni sa jednom od ostale tri maske nakon nanošenja nisam osećala da mi je lice toliko dubinski čisto i ten ujednačen kao sa ovom. Jedini savet koji mogu da vam dam kada koristite (ako odlučite da koristite ovu masku) je da budete quick like a cat pri nanošenju iste, jer se izuzetno brzo suši.

16735150_10211546052984151_1349034643_o

I da završimo ovaj rant, vaša Kadajra probala je i multimasking, jer kad imam sve tri hajde da se igramo fensi stručnjaka. I svidelo mi se. Crnu masku nanela sam na T-zonu, crnu na predeo pored nosa a crvenu na ostatak lica. Ako imate različite probleme koje hoćete da napadnete svim mogućim alatima, rasporedite različite maske na delove lica koji imaju različite potrebe/probleme. Možda cela poenta i jeste u tome da jedna stvar ne odgovara svima.

16731403_10211546052864148_966214398_o

Leave a Reply

