Clothes can’t talk, can they?// Preppy, with a twist, on the rocks

Pre nekoliko godina ubedila sam mamu da ću biti odgovorna i da ću dobro čuvati bisere koje mi je dala. I s obzirom na to da sam ih stalno nosila, iako nisu bili u modi, dugo su trajali. Ipak, kad osoba poseduje visok koeficijent smotanosti koji je jedna od mojih dominantnih karakteristika, samo je pitanje vremena kada će uništiti svaki predmet koji takne. I naravno, pokidala sam bisere. Više mi nisu bili povereni. Nikad. E, kao što sam bila rešena da vratim bisere u modu, makar bila potpuno sama u tom pokušaju, prošle godine počela sam da eksperimentišem sa maramama. Nekad ih vežem oko vrata u stilu stjuardesa ali mi se posebno dopada taj retro momenat koji se ostvari kada se vežu oko glave. Osim toga što mislim da izgledaju effortlesly chic, pomažu i u onim danima kada je vlažnost vazduha toliko visoka da počneš polako da se pretvaraš u pudlicu. A da se izgled upotpuni, ne škode ni mačkaste naočare u stilu Kejti Peri u spotu za Thinking of You.

Processed with VSCO with a5 presetMešanje stilova je uvek zabavno. Malo izađeš iz zone komfora, u početku ti bude frka da ne pogrešiš ali ako posvetiš malo pažnje, vremena, (ali imaš na umu šta je tvoj stil kako se ne bi izgubila i ne završila izgledajući kao da odeća nosi tebe a ne ti nju), može da da sjajne rezultate. Zbog toga sam se sa retro kombinacijom modnih dodataka odlučila za svežu verziju školskog „preppy“ izgleda. Košulja zakopčana do grla, džemperak neutralne boje. Da sam u srednjoj školi sa ovim ukusom i ovom pameću, uvek bih se ovako oblačila. Inicijalno sam htela košulju da ponesem bez ičeg preko, ali je malo izgledala kao muška spavaćica kakvu nosi Maršal iz How I Met Your Mother. Ove košulje same vrlo retko izgledaju dobro, ali ako ste pratili naš program znate da ja ne odustajem od izazova.

Processed with VSCO with a5 preset

Kožne pantalone (ili faux kožne u ovom slučaju) su na izdisaju, modno govoreći. Ali, ja sam rešena da isisam iz njih ovo malo života što imaju, a možda još malo posle jer nekako se svakih par godina vrate iz mrtvih. A razlog iz kog su zalutale ovde danas jeste taj što sam se pogledala u ogledalu noseći farke, i nešto mi je delovalo mrtvo, nepotpuno, te sam ih zamenila ovim crnim od eko kože, da unesem malo oštrine u ceo izgled. TAJNI SAVET: Kožne pantalone ne nosite na žurke niti bilo koje mesto na kom će biti jako vruće, osim ako nećete da doživite sudbinu Rosa i kožnih pantalona koje nakon skidanja u toaletu odbijaju da se vrate na kukove. Ne pitajte kako znam.

Processed with VSCO with a5 presetProcessed with VSCO with a5 preset

Što se tiče ranca, on je tu zato što je super! Ranci su super. Praktični su, ne spadaju s ramena, u njih možeš da spakuješ malog čoveka, ili ekvivalent toga u neživim stvarima. Ovaj volim iz svih navedenih razloga + zbog dizajna koji je čist i jednstavan a opet začinjen znacima interpunkcije u stilu stripova koji me maaaalo podsećaju na Lihtenštajna.

Izvinjavam se na kraju svima koji me trenutno mnogo mrze jer nisam zamotana u tri šala i sedam džempera ispod dva kaputa. Kuvajt se uskoro završava pa će i meni biti jednako hladno kao vama. Iako je hladno, to ne znači da ne možete dobro da izgledate ispod kaputa. Igrajte se oblačenja pa vidite gde će vas odvesti.

 

 

Processed with VSCO with a5 preset

Leave a Reply

